Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36997
Title: Вплив варійованих параметрів на власні коливання бронекорпусів легкоброньованих машин
Other Titles: Influence of variable parameters on the natural oscillations of hulls of lightly armored vehicles
Authors: Грабовський, Андрій Володимирович
Ткачук, Микола Анатолійович
Мерецька, К. О.
Ткачук, Микола Миколайович
Васильєв, Антон Юрійович
Бондаренко, Марина Олександрівна
Скрипченко, Наталя Борисівна
Keywords: метод скінченних елементів; функція Релея; напруження; резонансні частоти; вузлові лінії; тактико-технічні характеристики
Issue Date: 2018
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Вплив варійованих параметрів на власні коливання бронекорпусів легкоброньованих машин / А. В. Грабовський [та ін.] // Механіка та машинобудування. – 2018. – № 1. – С. 65-74.
Abstract: У статті описано застосування методу лінеаризації власних частот і форм коливань бронекорпусів легкоброньованих машин за варійованими проектними параметрами. Шляхом цілеспрямованого варіювання параметрів бронекорпусів пропонується відлаштуватися від резонансних режимів збудження. При цьому можна поліпшити розташування зон максимальних значень напружень. Вони можуть бути зміщені від зварних швів тонкостінних елементів. Цим досягається підвищення міцності та жорсткості бронекорпусів. Це дає можливість забезпечити високі технічні та тактико-технічні характеристики легкоброньованих машин, оскільки бронекорпуси є основними силовими, компонувальними та захисними елементами цих машин. У результаті створюються теоретичні основи розв'язання прикладних задач, які виникають при проектуванні, технологічній підготовці та освоєнні виробництва легкоброньованих машин.
The article describes the application of the method of linearization of natural frequencies and modes of vibration of armored hulls of lightly armored vehicles with varying design parameters. By deliberately varying the parameters of the armored hulls, it is proposed to rebuild from the resonance excitation modes. In this case, it is possible to improve the arrangement of the zones of maximum stress values. They can be displaced from the weld seams of thin-walled elements. This makes it possible to increase the strength and rigidity of armored hulls. This makes it possible to provide high technicaland tactical and technical characteristics of lightly armored vehicles, since armored corps are the main power, layout and protective elements of these machines. As a result, theoretical bases for solving applied problems arising in the design, technological preparation and development of production of lightly armored vehicles are created.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36997
Appears in Collections:Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"
Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MM_2018_1_Hrabovskyi_Vplyv.pdf1,21 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.