Developing soft skills at ESP classes in technical heis

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

10.26697/9789669726094.2017.108

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ANAGRAM
KRPOCH

Анотація

The growing role of social competencies, also referred to as soft skills, for a future working career is discussed, given a significant altering of the concepts of job families and functions, profession, workplace, working hours in the changing economy. The major attention is paid to such soft skills as collaboration, communication, critical thinking and problemsolving and the ways they can be developed at ESP classes in technical HEIs. Some exercises based on student-centred approach aimed to form these important skills are mentioned. To assess the effectiveness of the teaching methods applied through the module devoted to communication in academic and professional environments, a survey was undertaken among students of the first year. Its results show that innovative methods including role plays, team work and brain-storming are generally perceived by students as less appealing and efficient than more traditional ones such as reading or translation. It is concluded that more efforts are needed to introduce student-centred practices for developing soft skills.
Обговорюється зростаюча роль соціальних компетенцій, які також називаються «гнучкими навичками» (soft skills), для майбутньої професійної кар’єри, з огляду на значні зміни у сутності роботи та робочих функцій, професії, робочого місця, робочого часу в умовах мінливої економіки. Основна увага приділяється таким соціальним компетенціям як співпраця, комунікація, критичне мислення та вирішення проблем, а також способам їхнього розвитку на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням (ESP) у технічних ВНЗ. Розглядаються деякі вправи, основані на студентоцентрованому підході, які спрямовані на формування цих важливих навичок. Для оцінки ефективності методів викладання, що застосовуються у навчальному модулі, присвяченому спілкуванню в академічному та професійному середовищі, було проведено опитування серед студентів першого курсу. Його результати показують, що інноваційні методи, такі як рольові ігри, командна робота та мозковий штурм, як правило, сприймаються студентами як менш привабливі та ефективні, ніж традиційні, наприклад, читання чи переклад. Зроблено висновок, що необхідні додаткові зусилля з впровадження студентоцентрованих вправ та завдань для розвитку гнучких навичок.

Опис

Ключові слова

soft skills, social competencies, innovative teaching methods, student-centred learning, навички гнучкі, компетенції соціальні, мова англійська, спрямування професійне, підхід студентоцентрований

Бібліографічний опис

Lazareva O. Developing soft skills at ESP classes in technical heis / O. Lazareva, O. Kovtun // Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation : coll. art. – Warsaw : ANAGRAM ; Kharkiv : KRPOCH, 2017. – P. 108-115.