Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3715
Назва: Математическая модель режимов обмена энергией между накопителем и тяговым приводом пригородного электроподвижного состава
Автори: Омельяненко, Виктор Иванович
Оверьянова, Лилия Викторовна
Ключові слова: моделирование цифровое; накопитель инерционный; энергосбережение; торможение рекуперативное; рекуперация мощности; traction drive; electric rolling stock; simulation; inertial storage device
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Омельяненко В. И. Математическая модель режимов обмена энергией между накопителем и тяговым приводом пригородного электроподвижного состава / В. И. Омельяненко, Л. В. Оверьянова // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Транспортное машиностроение. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2013. – № 31 (1004). – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): Рассматривается математическая модель режимов обмена энергией между инерционным накопителем и тяговым приводом электродвижущего состава, а также проводится цифровое моделирование режимов работы системы.
The mathematical model of the mode of energyexchange between inertial storage device and traction drive electric rolling stock is cconsidered and simulation modes of the system is performed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3715
Розташовується у зібраннях:Вісник № 31
Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_31_Omel'yanenko_Matematicheskaya.pdf279,35 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.