Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес – середовища
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний фармацевтичний університет
Анотація
В статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.
The article considers retrospective formation of general provisions of marketing management. It is defined that today marketing management acts as a program-target mechanism of interaction between marketing and management functions and is the main instrument of modern business environment management. Detailing of the key components of marketing management is carried out, which include systematic, purposeful and multifaceted. The main methods for assessing the competitiveness of the enterprise 's potential are substantiated based on the implementation of the analytical function of marketing as a component of the marketing management system.
The article considers retrospective formation of general provisions of marketing management. It is defined that today marketing management acts as a program-target mechanism of interaction between marketing and management functions and is the main instrument of modern business environment management. Detailing of the key components of marketing management is carried out, which include systematic, purposeful and multifaceted. The main methods for assessing the competitiveness of the enterprise 's potential are substantiated based on the implementation of the analytical function of marketing as a component of the marketing management system.
Опис
Ключові слова
маркетинг, менеджмент, маркетинговий менеджмент, управління, бізнес-середовище, marketing, management, marketing management, business environment
Бібліографічний опис
Мірощник М. В. Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес – середовища / М. В. Мірощник, С. В. Чернобровкіна, Є. О. Лучна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щоріч. зб. наук. робіт : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., 22-23 березня 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 61-67.