Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменчук, Тетяна Юріївнаuk
dc.contributor.authorВерютіна, Марія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.date.accessioned2018-08-08T08:24:41Z-
dc.date.available2018-08-08T08:24:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСеменчук Т. Ю. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві [Електронний ресурс] / Т. Ю. Семенчук, М. М. Верютіна, Н. П. Ткачова // Е-кономіка = E-conomics : електрон. зб. наук. пр. – 2017. – № 1 (1). – С. 87-91. – Режим доступу: http://e-conomics.hpi.kh.ua/index.php/e-conomics/issue/view/3/showToc.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37187-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження – збір, опрацьовування й аналіз інформації та можливостей, розроблення рекомендацій на підставі цих даних. Розглянуто поняття "маркетингові дослідження", визначено загальні недоліки в організації маркетингової діяльності. Досліджено комплекс маркетингових заходів підприємства, спрямований на підвищення обсягу продажів продукції підприємства. Проаналізовано узагальнення особливостей організації маркетингових досліджень та розвиток пропозицій щодо вдосконалення проведення маркетингових досліджень.uk
dc.description.abstractMarketing research – collecting, processing and analyzing information and opportunities, developing recommendations based on these data. The concept of marketing research determines the general shortcomings in the organization of marketing activities. The complex of marketing measures of the enterprise is aimed at increasing the sales volume of the company's products. The generalization of the peculiarities of the organization of marketing researches and the development of proposals for improving marketing research is analyzed. The system of marketing researches was analyzed on the example of Kharkiv enterprise of plug-in connectors. The peculiarities of organization of marketing researches at the enterprise are analyzed. IdentifiedReveloping proposals for improving marketing research. The directions of marketing research are determined.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectmarketen
dc.titleВдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємствіuk
dc.title.alternativeImprovement of the system of marketing researches at the enterpriseen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E-CONOMICS_2017_1_Semenchuk_Vdoskonalennia_systemy.pdf234,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.