Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720
Title: Маркетинговый аудит
Authors: Омельяненко, Татьяна Владимировна
Keywords: маркетинговая активность предприятия; внешний маркетинговый аудит; внутренний маркетинговый аудит; маркетинговые проблемы
Issue Date: 2006
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Омельяненко Т. В. Маркетинговый аудит / Т. В. Омельяненко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2006" : тр. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2006 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2006. – С. 144-145.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720
Appears in Collections:Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006_Omelianenko_Marketynhovyi.pdf442,28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.