Маркетинговый аудит
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинговая активность предприятия, внешний маркетинговый аудит, внутренний маркетинговый аудит, маркетинговые проблемы
Бібліографічний опис
Омельяненко Т. В. Маркетинговый аудит / Т. В. Омельяненко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2006" : тр. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2006 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2006. – С. 144-145.
