Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720
Назва: Маркетинговый аудит
Автори: Омельяненко, Татьяна Владимировна
Ключові слова: маркетинговая активность предприятия; внешний маркетинговый аудит; внутренний маркетинговый аудит; маркетинговые проблемы
Дата публікації: 2006
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Омельяненко Т. В. Маркетинговый аудит / Т. В. Омельяненко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2006" : тр. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2006 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2006. – С. 144-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Облік і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2006_Omelianenko_Marketynhovyi.pdf442,28 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.