Маркетинговый аудит

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинговая активность предприятия, внешний маркетинговый аудит, внутренний маркетинговый аудит, маркетинговые проблемы

Бібліографічний опис

Омельяненко Т. В. Маркетинговый аудит / Т. В. Омельяненко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2006" : тр. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2006 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2006. – С. 144-145.