Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельяненко, Татьяна Владимировнаru
dc.date.accessioned2014-01-21T12:32:10Z-
dc.date.available2014-01-21T12:32:10Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationОмельяненко Т. В. Маркетинговый аудит / Т. В. Омельяненко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2006" : тр. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2006 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2006. – С. 144-145.ru
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3720-
dc.language.isoru-
dc.publisherНТУ "ХПИ"ru
dc.subjectмаркетинговая активность предприятияru
dc.subjectвнешний маркетинговый аудитru
dc.subjectвнутренний маркетинговый аудитru
dc.subjectмаркетинговые проблемыru
dc.titleМаркетинговый аудитru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006_Omelianenko_Marketynhovyi.pdf442,28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.