Бюджетування як сучасний метод управління собівартістю продукції в ринкових умовах
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківська національна академія міського господарства ім. О. М. Бекетова
Анотація
Розглянуто питання, пов'язані насамперед з системним підходом до управління собівартістю, визначено поняття бюджетування, визначено значення бюджетування для підприємства, представлено процес управління собівартістю продукції.
Nowadays the actual question is a question of management a prime price on enterprises. In the article there are questions, related above all things to approach of the systems to the management a prime price, the concept of budgeting is certain, the value of budgeting is certain for enterprises, the process of management an unit cost is presented.
Nowadays the actual question is a question of management a prime price on enterprises. In the article there are questions, related above all things to approach of the systems to the management a prime price, the concept of budgeting is certain, the value of budgeting is certain for enterprises, the process of management an unit cost is presented.
Опис
Ключові слова
управління, собівартість продукції, облік собівартості, управління витратами, система бюджетування, витрати
Бібліографічний опис
Геращенко І. О. Бюджетування як сучасний метод управління собівартістю продукції в ринкових умовах / І. О. Геращенко // Комунальне господарство міст : наук.-техн. зб. Сер. : Економічні науки. – Харків : ХНУМГ, 2011. – Вип. 98. – С. 281-287.