Бюджетування як сучасний метод управління собівартістю продукції в ринкових умовах

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківська національна академія міського господарства ім. О. М. Бекетова

Анотація

Розглянуто питання, пов'язані насамперед з системним підходом до управління собівартістю, визначено поняття бюджетування, визначено значення бюджетування для підприємства, представлено процес управління собівартістю продукції.
Nowadays the actual question is a question of management a prime price on enterprises. In the article there are questions, related above all things to approach of the systems to the management a prime price, the concept of budgeting is certain, the value of budgeting is certain for enterprises, the process of management an unit cost is presented.

Опис

Ключові слова

управління, собівартість продукції, облік собівартості, управління витратами, система бюджетування, витрати

Бібліографічний опис

Геращенко І. О. Бюджетування як сучасний метод управління собівартістю продукції в ринкових умовах / І. О. Геращенко // Комунальне господарство міст : наук.-техн. зб. Сер. : Економічні науки. – Харків : ХНУМГ, 2011. – Вип. 98. – С. 281-287.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced