Бізнес-моделі: виклики сьогодення для міжнародного бізнесу

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Останні декілька років поняття "бізнес-модель" досить міцно увійшло до лексикону українського бізнес-середовища. Проте, його сутність та розуміння є неоднозначним та викликає більше питань, між надає коректних відповідей. А це призводить до використання поняття "бізнес-модель" в більшому ступені, як модного терміну, між як інструменту для управління міжнародним бізнесом. Втім, більшість цих моделей набули розробки у минулій декаді, а тому не завжди можуть врахувати виклики сучасного цифрового середовища, необхідні для управління міжнародним бізнесом, зокрема: (1) спільне створення цінності (value co-creation); (2) такий феномен, як "connected consumers"; (3) використання великих даних (big data); (4) прискорення швидкості прийняття рішення про покупку (new consumer decision journey); використання штучного інтелекту (AI) при створенні цінності для споживача.

Опис

Ключові слова

бізнес-модель, менеджмент, управління, управління міжнародним бізнесом, value co-creation, big data

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Бізнес-моделі: виклики сьогодення для міжнародного бізнесу / А. Б. Зубкова // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2017 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 104-105.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced