Маркетинг взаємовідносин зі споживачами на енергопостачальному підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

управління взаєминами, енергокомпанії, клієнтські відносини, споживачі електроенергії

Бібліографічний опис

Омеляненко Т. В. Маркетинг взаємовідносин зі споживачами на енергопостачальному підприємстві / Т. В. Омеляненко // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Ч. 4. – С. 161.