Вища жіноча освіта: особливості ставлення суспільства й влади в Російській імперії (1860–1870 рр.)

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті досліджуються аспекти сприйняття російським суспільством та владою прагнень жіноцтва до вищої освіти. Відзначається згуртованість прихильників ідеї наукової освіти дівчат, що при повільності реакції влади на суспільні ініціативи, наочно продемонструвала дієвість зусиль громадянського суспільства й самостійно реалізовувало власний проект – вищі жіночі курси.
The perception of women’s aspiration for higher education by the Russian society and the authority is investigated in the article. There is noted the solidarity of adherents of the idea of young women’s education which demonstrated the efficiency of the society’s efforts in the condition of slow authority’s reaction to any social initials and realized independently their own project – the higher women’s courses.

Опис

Ключові слова

громадський рух, філософія раціоналізму, громадська думка, дамські журнали, народна освіта, вищі жіночі курси

Бібліографічний опис

Драч О. О. Вища жіноча освіта: особливості ставлення суспільства й влади в Російській імперії (1860–1870 рр.) / О. О. Драч // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми історії України. – Харків : НТУ "ХПІ", 2008. – № 37. – С. 9-17.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced