Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37528
Title: Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловості
Authors: Перерва, Петро Григорович
Keywords: електротехнічна промисловість; електротехнічна продукція; конкурентоспроможність продукції; інноваційний розвиток
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Перерва П. Г. Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловості / П. Г. Перерва // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2017) : зб. пр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 16-20 травня 2017 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 123-126.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37528
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SIDEC_2017_Pererva_Marketynhovi_peredumovy.pdf683,34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.