Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловості

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

електротехнічна промисловість, електротехнічна продукція, конкурентоспроможність продукції, інноваційний розвиток

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловості / П. Г. Перерва // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2017) : зб. пр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 16-20 травня 2017 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 123-126.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced