Формування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компанії
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
енергоринок, ринкові відносини, обласні енергопостачальні підприємства, споживачі електроенергії, метод VRIO-аналізу, енергосервісний контракт
Бібліографічний опис
Омеляненко Т. В. Формування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компанії / Т. В. Омеляненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам'яті проф. Балацького О. Ф., 24-26 квітня 2013 р. / ред. О. В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т. 1. — С. 216-217.