Формування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компанії

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

енергоринок, ринкові відносини, обласні енергопостачальні підприємства, споживачі електроенергії, метод VRIO-аналізу, енергосервісний контракт

Бібліографічний опис

Омеляненко Т. В. Формування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компанії / Т. В. Омеляненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам'яті проф. Балацького О. Ф., 24-26 квітня 2013 р. / ред. О. В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т. 1. — С. 216-217.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced