Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій
Дата
2014
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Анотація
У статті розглянуто особливості процесу формування маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок та запропоновані методичні засади формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій. В якості моделі формування маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок, яка відтворює алгоритм формування відповідної маркетингової стратегії, запропонована ітеративна трирівнева модель формування маркетингової корпоративної стратегії, суть якої полягає в ітеративному характері прийняття управлінських рішень на кожному з трьох рівнів управління компанії з послідовним переходом від більш вищого рівня управління до наступного більш нижчого рівня виключно за умови задоволення відповідного рівневого критерію, в якості якого запропоновано використовувати ступінь готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій.
The article deals with the peculiarities of formation of marketing strategy out of the foreign market and proposed methodological principles of formation of marketing strategy for entering the IT companies in the world market of information technologies. As a model of marketing strategy out of the foreign market, which reproduces algorithm development of an appropriate marketing strategy it is proposed iterative three-level model of corporate marketing strategy, which is based in iterative nature of decision-making in each of the three levels of the companywith sequential shift from a higher level of control over to the next lower level only if appropriate tiered levels meet the criteria as proposed by the readiness to use IT companies to enter the world market of information technologies.
The article deals with the peculiarities of formation of marketing strategy out of the foreign market and proposed methodological principles of formation of marketing strategy for entering the IT companies in the world market of information technologies. As a model of marketing strategy out of the foreign market, which reproduces algorithm development of an appropriate marketing strategy it is proposed iterative three-level model of corporate marketing strategy, which is based in iterative nature of decision-making in each of the three levels of the companywith sequential shift from a higher level of control over to the next lower level only if appropriate tiered levels meet the criteria as proposed by the readiness to use IT companies to enter the world market of information technologies.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, комплекс маркетингу, світовий ринок інформаційних технологій, ІТ-компанія, marketing strategy, marketing mix, global market of information technologies, IT-Company
Бібліографічний опис
Сокол К. М. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій / К. М. Сокол // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. Сер. : Економічні науки. – 2014. – 5-6 (76-77). – С. 80-92.