Підвищення економічності бензинового двигуна на різних режимах роботи при застосуванні частково-динамічної теплоізоляції поршнів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті проаналізовано результати випробувань бензинового двигуна з поршнями, поверхні яких було модифіковано за гальвано-плазменною технологію. Встановлено посилення позитивного впливу частково-динамічної теплоізоляції на питому витрату палива зі зменшенням частоти обертання колінчастого валу та підвищенням навантаження.
Results of gasoline engine test are analyzed in a paper. The cases of conventional pistons and ones with electrodeposited coatings are compared. Amplification of positive effect of partially-dynamic heat insulation on specific fuel consumption at engine speed reducing and at its load raising is ascertained.

Опис

Ключові слова

двигун внутрішнього згоряння, покриття низькотеплопровідне, технологія гальвано-плазменна, вал колінчастий, частота обертання, навантаження, internal combustion engine, operating points, experimental investigation, fuel consumption

Бібліографічний опис

Марченко А. П. Підвищення економічності бензинового двигуна на різних режимах роботи при застосуванні частково-динамічної теплоізоляції поршнів / А. П. Марченко, В. В. Шпаковський, В. В. Пильов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 32 (1005). – С. 106-110.