Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37783
Title: Універсальний електронний регулятор дизеля на основі електричного сервоактуатора
Other Titles: Universal controller of diesel on the basis of electric servo-actuator
Authors: Прохоренко, Андрій Олексійович
Кравченко, Сергій Сергійович
Самойленко, Дмитро Євгенович
Карягін, Ігор Миколайович
Таланін, Дмитро Сергійович
Keywords: двигуни внутрішнього згоряння; керування електронне; сигнал керуючий; модуляція широтно-імпульсна; система автоматичного керування; регулятор порційно-диференціально-ізодромний
Issue Date: 2018
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Універсальний електронний регулятор дизеля на основі електричного сервоактуатора / А. О. Прохоренко [та ін.] // Двигатели внутреннего сгорания. – 2018. – № 1. – С. 31-39.
Abstract: Розроблено електронний регулятор паливної системи високого тиску для транспортного дизеля, впровадження якого дозволить формувати оптимальні характеристики транспортного засобу з урахуванням умов його експлуатації та узгодженості з будь-якими видами трансмісії та двигуна. Авторами запропоновано функціональну схему та алгоритм електронного регулятора дизеля, що базується на аналогії з роботою механічного пружинно-важільного все режимного регулятора прямої дії. Розроблено алгоритм роботи підсистеми керування позиціюванням виконавчого механізму (сервоактуатором) HEINZMANN, який побудований на паралельній роботі позиційного і пропорційно-диференціально-ізодромного регуляторів. Проведені безмоторні дослідження паливного насосу високоготиску марки BOSCH PES 4P 100A, обладнаного електричним сервоактуатором, показали, що розроблена авторами система електронного регулювання може забезпечити ідентичні зі штатним механічним регулятором, а при простому переналаштуванні – будь-які необхідні, регуляторні характеристики двигуна.
An electronic actuator of a high-pressure fuel system for a transport diesel has been developed, the introduction of the actuator will allow to formulate optimum characteristics of a vehicle taking into account the conditions of its operation and coordination with any types of transmission and engine. The authors proposed a functional scheme and an algorithm for an electronic diesel actuator, based on the analogy with the operation of a mechanical spring-lever governor of direct action. The algorithm of the HEINZMANN actuator positioning control subsystem (servo-actuator) is developed. The algorithm is built on the parallel operation of the positional and proportional-differential-isodromic actuators. The motorless research of the high-pressure fuel pump BOSCH PES 4P 100A, equipped with an electric servo-actuator, showed that the electronic governor system developed by the authors can provide identical with a regular mechanical governor characteristics and could be easily adapted to the any necessary regulatory characteristics of the engine.
DOI: 10.20998/0419-8719.2018.1.06
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37783
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2018_1_Prokhorenko_Universalnyi_rehuliator.pdf1,46 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.