Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37783
Назва: | Універсальний електронний регулятор дизеля на основі електричного сервоактуатора |
Інші назви: | Universal controller of diesel on the basis of electric servo-actuator |
Автори: | Прохоренко, Андрій Олексійович Кравченко, Сергій Сергійович Самойленко, Дмитро Євгенович Карягін, Ігор Миколайович Таланін, Дмитро Сергійович |
Ключові слова: | двигуни внутрішнього згоряння; керування електронне; сигнал керуючий; модуляція широтно-імпульсна; система автоматичного керування; регулятор порційно-диференціально-ізодромний |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | НТУ "ХПІ" |
Бібліографічний опис: | Універсальний електронний регулятор дизеля на основі електричного сервоактуатора / А. О. Прохоренко [та ін.] // Двигатели внутреннего сгорания. – 2018. – № 1. – С. 31-39. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено електронний регулятор паливної системи високого тиску для транспортного дизеля, впровадження якого дозволить формувати оптимальні характеристики транспортного засобу з урахуванням умов його експлуатації та узгодженості з будь-якими видами трансмісії та двигуна. Авторами запропоновано функціональну схему та алгоритм електронного регулятора дизеля, що базується на аналогії з роботою механічного пружинно-важільного все режимного регулятора прямої дії. Розроблено алгоритм роботи підсистеми керування позиціюванням виконавчого механізму (сервоактуатором) HEINZMANN, який побудований на паралельній роботі позиційного і пропорційно-диференціально-ізодромного регуляторів. Проведені безмоторні дослідження паливного насосу високоготиску марки BOSCH PES 4P 100A, обладнаного електричним сервоактуатором, показали, що розроблена авторами система електронного регулювання може забезпечити ідентичні зі штатним механічним регулятором, а при простому переналаштуванні – будь-які необхідні, регуляторні характеристики двигуна. An electronic actuator of a high-pressure fuel system for a transport diesel has been developed, the introduction of the actuator will allow to formulate optimum characteristics of a vehicle taking into account the conditions of its operation and coordination with any types of transmission and engine. The authors proposed a functional scheme and an algorithm for an electronic diesel actuator, based on the analogy with the operation of a mechanical spring-lever governor of direct action. The algorithm of the HEINZMANN actuator positioning control subsystem (servo-actuator) is developed. The algorithm is built on the parallel operation of the positional and proportional-differential-isodromic actuators. The motorless research of the high-pressure fuel pump BOSCH PES 4P 100A, equipped with an electric servo-actuator, showed that the electronic governor system developed by the authors can provide identical with a regular mechanical governor characteristics and could be easily adapted to the any necessary regulatory characteristics of the engine. |
DOI: | 10.20998/0419-8719.2018.1.06 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37783 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DVS_2018_1_Prokhorenko_Universalnyi_rehuliator.pdf | 1,46 MB | Adobe PDF | ![]() Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.