Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3787
Назва: Разработка нестационарной теоретической модели нагружения деталей камеры сгорания тепловозного дизеля
Автори: Рыкова, Инна Витальевна
Ключові слова: прочность ресурсная; дизель автотракторный; мощность; процесс переходной; locomotivediesel engine; non-stationary model; resource durability
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Рыкова И. В. Разработка нестационарной теоретической модели нагружения деталей камеры сгорания тепловозного дизеля / И. В. Рыкова // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Транспортное машиностроение. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2013. – № 32 (1005). – С. 115-118.
Короткий огляд (реферат): Разработана нестационарная теоретическая модель нагружения деталей камеры сгорания тепловозного дизеля. Выявлены ее особенности по сравнению с моделями для автотракторных дизелей.
The non-stationary theoretical model of details loading in the combustion chamberof diesel locomotive engineis developed. Its features in comparison with the models used for autotractor diesel engines are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3787
Розташовується у зібраннях:Вісник № 32
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_32_Rykova_Razrabotka nestatsionarnoy.pdf245,23 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.