Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

економічний моніторинг, товарний ринок, кон'юнктура ринку, методика моніторингу

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2018 р. – Одеса : ТЕС, 2018. – С. 134-135.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced