Самоконтроль як важливий компонент формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

У статті розглянуто значення самоконтроля студентів як важливого компонента їхньої саморегулятивної діяльності, а також вплив самовиховання і самовдосконалення на його формування під час навчання у ВНЗ. Авторами показано, що для формування самоконтролю необхідна інформація про отримані результати, з підкріплювальними властивостями. Розглянуті способи самопідкріплення: самосхвалення, самопідбадьорення, самопримус, самозаохочення. Приведені результати дослідження, що свідчать про те, що самопідкріплюючі дії в значній мірі впливають на поведінку студентів і сприяють їх саморегуляції та самоуправлінню, спрямованому на досягнення бажаного результату.

Опис

Ключові слова

самоконтроль, саморегуляція, самопідкріплення, мотивація, адаптивне управління, самовдосконалення, самовиховання

Бібліографічний опис

Чеботарьов М. К. Самоконтроль як важливий компонент формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління / М. К. Чеботарьов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2014. – № 45. – С. 195-200.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced