Публікація: Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Луцький національний технічний університет
Анотація
Визначено основні напрями проведення кабінетних досліджень в мережі інтернет, систематизовано методичний інструментарій роботи з маркетинговою інформацією в мережі Інтернет.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, кабінетні дослідження, інтернет
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет / Л. С. Ларка // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 248-249.
