Публікація:
Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Визначено основні напрями проведення кабінетних досліджень в мережі інтернет, систематизовано методичний інструментарій роботи з маркетинговою інформацією в мережі Інтернет.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, кабінетні дослідження, інтернет

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет / Л. С. Ларка // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 248-249.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в