Патентні дослідження як інструмент маркетингу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, маркетинг, маркетинг традиційних товарів, ринок інтелектуальної власності
Бібліографічний опис
Скрипченко Н. В. Патентні дослідження як інструмент маркетингу / Н. В. Скрипченко, Д. О. Мошкович, Д. В. Тимофєєв // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2015) : зб. пр. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-2 жовтня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 211-213.
