Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства
Вантажиться...
Дата
2016
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Бренд, виступаючи гарантом якості, надійності, впевненості, бере на себе зобов'язання задоволення потреб споживачів, урахування їх побажань, таким чином викликає прихильність до підприємства. Наявність бренда обумовлює можливість використання багатьох переваг – від формування лояльної клієнтської бази до продажу прав користування популярним ім'ям. Розуміння впливу бренда на діяльність підприємства, визначення його фінансової цінності є стратегічним інструментом постійного розвитку бізнесу. Ефективне використання надбань бренда обмежується через складність застосування більшості загальновідомих методів оцінки його вартості для українських підприємств. Монографія може бути корисною для науковців та фахівців, які займаються питаннями формування капіталу підприємств, розвитку його нематеріальних активів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.
Опис
Ключові слова
бренд, вартість брендів, види брендів, автомобілебудівні підприємства, імідж бренда, бренд підприємства, метод "IS.IM.LN.LC", ребрендинг
Бібліографічний опис
Дмитрієв І. А. Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : монографія / І. А. Дмитрієв, Д. А. Горовий, Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2016. – 227 с.