Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.
The article reveals the essence of the concept of foreign economic activity of the enterprise. The strategic approaches to the formation of the marketing complex and the connection of this concept with the development of commodity policy at the local and global levels are analyzed. The strategy of differentiation for JSC "AVK" is offered taking into account competitive advant ages for the confectionery industry.

Опис

Ключові слова

коефіцієнт ризику, зміна валюти, система контролю, стратегічний план, ефективність, foreign trade, risk ratio, change the currency, management mechanism, control system, strategic plan, performance

Бібліографічний опис

Федоренко І. А. Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств / І. А. Федоренко, К. О. Батюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 149-152.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced