Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 231
  • Документ
    Макет мостового крану з керуванням від мікропроцесора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Свіргун, Володимир Петрович; Свіргун, В. В.; Молотова, М. В.; Мікуляк, С. І.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація баштових кранів серії КБ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Коваленко, Валентин Олександрович; Ісьєміні, І. І.; Коваленко, О. О.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування методу еквівалентної потужності для оцінки витрат енергії в регульованих приводах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Григоров, Отто Володимирович; Стрижак, В. В.; Стрижак, М. Г.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Основи автоматичного управління"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Костяник, Ірина Віталіївна; Істомін, Олександр Євгенійович; Сівих, Дмитро Георгійович
    Сучасним спеціалістам з прикладної механіки та галузевого машинобудування для успішного освоєння нової техніки необхідні міцні теоретичні знання в галузі теорії автоматичного керування, на базі якої створюються сучасні автоматичні системи. У зв’язку з виникненням та розвитком автоматичних систем з’явилася й галузь науки, що займається їх вивченням – автоматика. Автоматика є прикладною науковою дисципліною, яка вивчає принципи побудови та методи розрахунку автоматичних систем. Значну частину автоматики становить теорія автоматичного керування, яка склада ється з двох основних розділів – аналіз систем автоматичного керування і синтез систем автоматичного керування. Аналіз систем автоматики – це вивчення її властивостей; тобто дослідження існуючої системи. Синтез систем автоматики направлений на створення нових її варіантів. Метою вивчення дисципліни є надання студентам базових знань з ос нов теорії автоматичного керування, що складається з наступних основних частин: принципи побудови, методи аналізу і стійкість лінійних стаціонарних систем автоматичного керування (САК); дослідження характеристик агрегатів і стійкості САК транспортних засобів. Для закріплення вивчення теоретичного матеріалу передбачено комплекс лабораторних робіт, алгоритм проведення яких надано в методичних вказівках. В процесі виконання лабораторних робіт студенти засвоюють методику дослідження лінійних систем автоматичного керування. При цьому необхідно вміння застосовувати знання таких основних розділів курсу, як «Елементи та ланки систем автоматичного керування», «Передавальні функції динамічних ланок», «Часові характеристики динамічних ланок», «Частотні характеристики динамічних ланок», «Стійкість лінійних систем автоматичного керування».
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми, що викликають при автоматизації кранів мостового типу
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2020) Свіргун, Володимир Петрович; Свіргун, О. А.
    З розвитком мікропроцесорної техніки поступово почалося застосування її на самих різноманітних вантажопідйомних машинах. В кожному випадку мета, що переслідується може бути різна, Це і покращення техніко-економічних показників машини, і покращення безпеки робіт і умов праці персоналу, що експлуатують їх, також може бути підвищення виробності перевантажувальних робіт тощо. Для деяких вантажопідйомних машин перехід на автоматичний режим роботи пов’язано зі значними труднощами, такі як агресивна середа експлуатації, під час величезні розміри самої машини, але головною перешкодою для застосування мікропроцесорної техніки для кранів мостового типу є наявність гнучкого підвісу вантажу. Це призводить до виникнення під час руху значних коливань вантажу і робить задачу наведення його на ціль вельми складною. Тому є потреба в розробці програмного забезпечення для мікропроцесора, яке дозволить не тільки перемістити вантаж у зазначене місце, а і повністю усунути його коливання після зупинки крану в автоматичному режимі. Суттєва різниця запропонованих авторами алгоритмів керування полягає в том, що досягнуто значне скорочення у часі перевантажувального циклу, що дасть можливість вийти на максимальну виробність крану.
  • Ескіз
    Документ
    РГЗ та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Моделювання та дизайн процесів, виробів, оснащення"
    (2023) Рубашка, Володимир Петрович
    Відмінною рисою сучасної науки є широке використання методу моделювання. Цей метод полягає в активному застосуванні моделей абсолютно у всіх сферах і на всіх стадіях наукових досліджень. На сьогоднішній день різноманітні моделі ефективно використовуються як у природничо-науковому та суспільно-гуманітарному пізнанні, так і у безпосередній практичній діяльності. Тому найважливіше значення набуває використання можливостей методу моделювання у дослідженні та проектуванні логістичних систем. Дані методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка. Інженерія логістичних систем». Вони допоможуть студентам оволодіти знаннями з курсу «Моделювання та дизайн процесів, виробів, оснащення». У цих вказівках надана методика розробки моделей сучасних складських комплексів. Дану методику студенти використовують при виконанні розрахункового індивідуального завдання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання та оформлення курсових робіт з дисципліни "Конструкційні елементи складів"
    (2023) Рубашка, Володимир Петрович
    Склади є найважливішою складовою сучасної логістики, тому що саме ці приміщення дають змогу зосередити в одному місці великий обсяг вантажів, здійснити зберігання доставленого товару та своєчасно постачати їм споживача. Склади дозволяють зменшити терміни доставки продукції, також оптимізувати роботу логістичних центрів. Для забезпечення безпеки, ефективної організації вантажно-розвантажувальних робіт складування вантажів проводиться на стелажах – спеціальних конструкціях, зібраних із укріплених на вертикальних стійках багатоярусних настилів. Ці конструкції оптимально пристосовані до мінімально можливого розміру займаної ними корисної площі приміщення, а також забезпечення зручного доступу до товарів, що зберігаються. Найбільшого поширення набули палетні стелажі, що максимально забезпечують автоматизацію приймання і видачі великої кількості вантажів шляхом розміщення їх на стандартних піддонах. Необхідність розміщення максимального числа вантажів на мінімальній складській території висуває високі вимоги до методів проектування та розрахунку стелажних систем. Дані методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка. Інженерія логістичних систем». Вони допоможуть студентам оволодіти знаннями з курсу «Конструкційні елементи складів». У цих вказівках надана методика проектування та розрахунку стелажних систем сучасних складських комплексів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Конструкційні елементи ПТМ і складів"
    (2023) Рубашка, Володимир Петрович
    Дані методичні вказівки призначені для студентів спеціальності для студентів спеціальності 133 Галузеве машинобудування. Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання. Вони допоможуть студентам оволодіти знаннями з курсу «Конструкційні елементи ПТМ і складів». У цих вказівках надана методика розрахунків металоконструкції мостового крана на міцність та жорсткість, а також наведені рекомендації щодо конструювання головної та кінцевої балок. Дану методику студенти використовують при виконанні курсового проекту та бакалаврської дипломної роботи. Метою вказівок є надання студентам знань щодо розрахунку металоконструкцій мостових кранів з використанням сучасних систем автоматизованого проектування.
  • Ескіз
    Документ
    Increasing the energy efficiency of cranes by improving control systems
    (2023) Strelkov, Maksym; Turlakova, Natalya
    The thesis is devoted to the development of the innovative strategy for energy efficiency increasing The goal of the research work is searching and testing control systems for hoisting cranes. It is a very important theme in Ukraine and even all over the world. Natural resources are limited, so humanity must realize how to use them more effectively. In order to ensure maximum effect the practical experience should be combined with the theoretical research.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування гідродинамічного приводу в механізмах кранів
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Петренко, Надія Олександрівна; Дем'яненко, А. Ю.; Нагорський, В. С.