Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглянуто зміст стимулювання збуту продукції підприємства, його цілі та завдання. Виявлено, що стимулювання збуту ‒ це система короткострокових спонукальних заходів на тимчасовій або територіальній основі, що чинить вплив на трьох учасників ринку (споживачів, торгових посередників, торговий персонал), яка покликана стимулювати негайне здійснення покупки і прискорений збут продукції. Наведена характеристика сучасних засобів і прийомів стимулювання збуту. Розглянуто класифікацію стимулювання збуту продукції підприємства за виникненням і впливом на покупців. Дістали подальшого розвитку теоретичні положе ння стимулювання збуту, в тому числі визначення його основних напрямків.
The article is devoted to highlighting the essence of stimulating the enterprise as an important component for ensuring its effective functioning, and also analyzed the main tasks and the main advantages and disadvantages of those used in the sales promotion system. The article deals with the content of sales’ promotion in the complex of product promotion, its goals and tasks. It is found that sales promotion is a system of short-term incentives on a temporary or territorial basis, affects three market part icipants (consumers, resellers, sales personnel), which is designed to stimulate immediate purchase and accelerated sales. The characteristic of modern means and methods of sales’ promotion is given. The classification of sales promotion in the work on occurrence and influence on buyers is described. The theoretical positions of sales’ promotion were furt her developed, the main directions of sales promotion were established.

Опис

Ключові слова

ринковий попит, збутова діяльність, знижки, цінова політика, просування продукції, маркетингові комунікації, sales, stimulation, sales promotion, enterprise

Бібліографічний опис

Гончаров В. Є. Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві / В. Є. Гончаров // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 26-31.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в