Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38609
Title: Організаційні структури управління маркетингом
Authors: Перерва, Петро Григорович
Keywords: маркетинг; структура управління; маркетингова служба; управління маркетингом
Issue Date: 2018
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Перерва П. Г. Організаційні структури управління маркетингом / П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 342-345.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38609
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Orhanizatsiini_struktury_2018.pdf630,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.