Формування задач управління маркетингом персоналу
Вантажиться...
Дата
2018
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинг персоналу, управління маркетингом, трудові ресурси
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Формування задач управління маркетингом персоналу / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 411-413.