Формування задач управління маркетингом персоналу
Дата
2018
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинг персоналу, управління маркетингом, трудові ресурси
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Формування задач управління маркетингом персоналу / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 411-413.