Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Запропоновано новий метод дослідження впливу експлуатаційних факторів на напружено-деформований стан рам тепловозів. Він полягає у розкладанні навантаження на суму базових силових факторів. Сумарний напружено-деформований стан є суперпозицією напружено-деформованих станів від дії окремих силових факторів. Створено основи спеціалізованої системи комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану рам тепловозів серій 2ТЕ10, 2ТЕ116.
The new method of research of influencing of operating factors on the stressed-deformed state of diesel engines frames is offered. It consists in decomposition of loading to the amount of base power factors. The total stressed-deformed state is superposition of the stressed-deformed states from the action of separate power factors. The specialized system of computer design of the stressed-deformed state of frames of diesel engines of 2TE10, 2TE116 series is created

Опис

Ключові слова

парк локомотивов, силовые рамы, напряженно-деформированное состояние, базовые конструкции рам, конструктивные изменения, технология исследований

Бібліографічний опис

Орлов Е. А. Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР / Е. А. Орлов // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Машиноведение и САПР. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 24. – С. 103-112.

Зібрання