Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38976
Название: Електрогенератор в системі рекуперації енергії механічних коливань транспортних засобів
Другие названия: Electric generator in the recuperation system of the energy from mechanical oscillations in vehicles
Авторы: Васьковський, Юрій Миколайович
Пода, Михайло Валерійович
Кошикар, І. В.
Ключевые слова: постійні магніти; синхронний генератор; математична модель; акумуляторна батарея; electric energy recuperation system; synchronous generator; permanent magnets; mathematical model
Дата публикации: 2018
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Васьковський Ю. М. Електрогенератор в системі рекуперації енергії механічних коливань транспортних засобів / Ю. М. Васьковський, М. В. Пода, І. В. Кошикар // Електротехніка і Електромеханіка = Electrical engineering & Electromechanics. – 2018. – № 5. – С. 24-28.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається система рекуперації енергії механічних коливань транспортних засобів в корисну електроенергію, яка накопичується в акумуляторній батареї. Одним з основних елементів такої системи є електрогенератор, який перетворює механічну енергію коливань шасі транспортного засобу в електричну енергію. Також розглянута проблема вибору та оптимізації конструкції і параметрів генератора. З огляду на особливості функціонування транспортного засобу найбільш доцільним типом генератора в такій системі є синхронний генератор з постійними магнітами, який має суттєві конструктивні відмінності від традиційних синхронних машин з постійними магнітами. Критерієм оптимізації генератора є максимальна величина діючого значення ЕРС, яка індукується в обмотці статора. За результатами моделювання на основі польової математичної моделі отримано сукупність значень узагальнених коефіцієнтів, які характеризують оптимальну геометрію генератора.
The paper deals with the system of mechanical energy recuperation of vehicles in the useful electric energy accumulated in the rechargeable battery. This systemcreates an additional power supply on board of the vehicle and, based on the principle of energy conservation, increases the efficiency of the use of the fuel of the primary engine. One of the main elements of such system is an electric generator, which transforms the mechanical energy of the oscillations of the vehicle's chassis into electric energy. The problem of choosing and optimizing the design and parameters of the generator is considered in the paper. Given the peculiarities of the functioning of the vehicle, the most appropriate type of generator in such system is a synchronous generator with permanent magnet, which has significant structural differences from conventional synchronous machines with permanent magnets. The criterion for optimizing the generator is the largest value of the effective value of the EMF, which is induced in the stator winding. On the basis of simulation results, based on the field mathematical model, a set of values of generalized coefficients that characterize the optimal generator geometry is obtained.
DOI: 10.20998/2074-272X.2018.5.04
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38976
Располагается в коллекциях:Кафедра "Електричні апарати"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EE_2018_5_Vaskovskyi_Elektrohenerator_v_systemi.pdf392,79 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.