Публікація:
Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

канали збуту товару, ринок кави, збут продукції, sampling

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави / О. М. Кітченко, К. І. Важовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 188-189.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced