Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу
Вантажиться...
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність продукції, управління маркетингом, діяльність підприємства, комплаєнс
Бібліографічний опис
Кобєлєва Т. О. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу / Т. О. Кобєлєва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 197-199.