Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності з використанням комплаєнсу / Т. О. Кобєлєва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 197-199.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в