Публікація:
Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський національний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент, бренд, торговельна марка, маркетингова політика, імідж підприємства, PR-кампанія, ренеймінг, ребрендінг

Бібліографічний опис

Горовий Д. А. Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств / Д. А. Горовий // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – Розд. 3.1. – С. 145-154.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в