Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3916
Title: Стратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексу
Authors: Гриньов, Андрій Валентинович
Keywords: стратегія маркетингова; маркетинг стратегічний; управління підприємством; marketing strategy; strategic management; strategic marketing
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гриньов А. В. Стратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексу / А. В. Гриньов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 92-96.
Abstract: У статті розглянуто та наведено основні підходи до визначення базових понять маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано актуальність стратегічного управління з позицій маркетингу та запропоновано модель процесу маркетинг-менеджменту підприємства, як концепції управління підприємством в конкурентному середовищі.
In the article and are the main approaches to the definition of basic concepts marketing management. Actuality strategic management and marketing positions with the proposed model of enterprise marketing management as the concept of enterprise management in a competitive environment.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3916
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_46_Hryniov_Stratehichne upravlinnia.pdf404,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.