Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39212
Название: Уточнення показників міцності кришки люка напіввагона, моделюванням додаткових розрахункових режимів
Другие названия: Determination of performance indicators of the squeezing line curves, modeling additional calculating modes
Авторы: Горбунов, Микола Іванович
Фомін, Олексій Вікторович
Ловська, Альона Олександрівна
Коваленко, Вячеслав Валерійович
Ключевые слова: транспортна механіка; моделювання міцності; навантаженість конструкції; еквівалентні напруження; transport mechanics; open top car; hatch cover; additional design modes
Дата публикации: 2018
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Уточнення показників міцності кришки люка напіввагона, моделюванням додаткових розрахункових режимів / М. І. Горбунов [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Транспортне машинобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Transport Engineering Industry : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 29 (1305). – С. 38-45.
Краткий осмотр (реферат): В статті приведені дослідження показників міцності кришки люка напіввагона при моделюванні додаткових розрахункових режимів. Для досягнення зазначеної мети побудовано просторову комп’ютерну модель кришки люка універсального напіввагону. Для визначення показників міцності кришки люка при експлуатаційних режимах навантаження проведений розрахунок на міцність з використанням методу скінчених елементів. До уваги прийняті основні схеми навантаження кришки люка напіввагона у відповідності до нормативних документів, а також додаткові схеми її навантаження. Отримано уточнені значення показників міцності кришки люка при експлуатаційних режимах навантаження. Встановлено, що міцність кришки люка при деяких схемах навантаження не забезпечується. Результати проведених досліджень можуть використовуватися при проектуванні несучих конструкцій кузовів напіввагонів нового покоління з покращеними техніко-економічними параметрами.
In the article studies of the strength of the lid of the manhole of the open top car were st udied in the simulation of additional calculation modes. In order to achieve the set goal, a spatial computer model of the manhole cover of the universal open top car was created. To determine the strength indicators of the hatch cover under operating load conditions, a strength calculation using the finite element method was performed. Attention is paid to the basic schemes of loading of the cover of the manhole of the open top car in accordance with the normative documents, as well as additional schemes of its loading. The refined values of indicators of the strength of the manhole cover under operating load conditions have been obtained. It has been established that the strength of the manhole cover is not ensured under certain load patterns. The results of the research can be used in the design of bearing structures of bodies of open top car of the new generation with improved technical and economic parameters.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39212
Располагается в коллекциях:Вісник № 29

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2018_29_Horbunov_Utochnennia_pokaznykiv.pdf1,19 MBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.