Обгрунтування доцільності використання способу прискореного виміру твердих частинок з відпрацьованими газами тепловозів

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовано проблему зростання тривалості і вартості регламентованої процедури екологічного діагностування дизельних силових установок, яка виникла з введенням нової нормованої величини – середньоексплуатаційного викиду твердих частинок з відпрацьованими газами дизелів. Запропоновано спосіб прискореного виміру масових викидів твердих частинок, який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 8178. Впровадження цього способу дозволяє підвищити економічну ефективність екологічних випробувань дизелів. Розроблено методику оцінки ефективності використання запропонованого способу за критеріями: тривалості, витрат палива та вартості випробувань. На прикладі тепловозних дизелів експериментально обгрунтовано доцільність використання даного способу в ході екологічних випробувань дизельних силових установок великої потужності.
Has been analyzed the problem of increasing the duration and cost of the regulated procedure for ecological diagnostics of diesel power plants during the measurement of particulate emissions compared with gaseous pollutants: nitrogen oxides, carbon monoxide and hydrocarbons, which appeared with the introduction of a new normalized value – the average operating emission of solid particles with exhaust gases of diesel engines. The accelerated measurement method of mass emissions of particulate matters, which meets the requirements of the international standard ISO 8178 is proposed. Implementation of this method allows to increase the economic efficiency of ecological testing of diesel engines by increasing the rate of filtration of the sample to the maximum allowable value and collecting the minimum permissible mass of particulate matters on the filters. The method of estimation of efficiency of using the proposed method according to the criteria of duration, fuel consumption and cost of tests is developed. The expediency of the use of this method in the course of ecological testing of locomotive diesel engines has been proved experimentally.

Опис

Ключові слова

дизель, мікротунель, екологічність, випробувальний цикл, diesel, microtunnel, environmental friendliness, test cycle

Бібліографічний опис

Каслін О. І. Обгрунтування доцільності використання способу прискореного виміру твердих частинок з відпрацьованими газами тепловозів / О. І. Каслін // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Транспортне машинобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Transport Engineering Industry : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 29 (1305). – С. 51-55.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced