Логістичне управління сервісними потоками готельно-ресторанного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Издательский дом "Интернаука"

Анотація

Cервісні потоки (поряд з матеріальними) – оосновні потоки логістичного контуру підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Сервісні потоки – потоки послуг (нематеріальної діяльності), які генеруються логістичної системою. Потік – динамічний процес; як об'єкт логістики він характеризується наступними основними параметрами: величиною, часом, траєкторією. З огляду на особливості готельно-ресторанного бізнесу, сервісний потік в цій сфері вважаємо за доцільне деталізувати на зв'язаний з: 1) власне послугами; 2) товарами-послугами; 3) сервісним відкликом. Таке розмежування дуже важливо з точки зору логістичного управління. Основними традиційними послугами готельно-ресторанного бізнесу є: 1) розміщення (проживання); 2) організація харчування. Також можуть надаватися інші традиційні послуги (які входять або не входять в базову вартість обслуговування. Товар-послуга – інноваційна технологія, сенс якої полягає в тому, що покупець (споживач, клієнт) одержує фізичний товар в супроводі послуги, пов'язаної з самим процесом продажу. Таким чином, суб'єктивне сприйняття послуги, пов'язаної з процесом продажу товару, саме по собі викликає попит, потребу клієнта в товарі-послузі. Для готельно-ресторанного бізнесу як для сфери дозвілля роль товарів-послуг в підвищенні конкурентоспроможності дуже значна. Логістичні потоки, пов'язані з виробництвом продуктів-послуг, характеризуються дуже тісною взаємодією між їх сервісної та матеріальної складової. Тому виділення таких потоків в логістичному контурі представляється нам цілком закономірним і обґрунтованим. Сервісний відгук – технологія реагування на індивідуальні запити клієнтів як перед продажем продукції (товарів, послуг), так і під час післяпродажного обслуговування. Складність, комплексність, розтягнутість сервісного відгуку в часі також вимагає виділення даного виду сервісних логістичних потоків в окрему категорію.

Опис

Ключові слова

об'єкт логістики, потокові процеси, готельно-ресторанний бізнес, сервісні потоки, сервісний відгук, logistics facilities, flow processes, hospitality industry, service flows, service feedback

Бібліографічний опис

Чайка Т. Ю. Логістичне управління сервісними потоками готельно-ресторанного бізнесу / Т. Ю. Чайка, В. О. Александрова // Актуальные проблемы современной науки : тез. докл. 38-й Междунар. науч.-практ. конф., 30 января 2019 г., г. Харьков [и др.]. – Киев : Интернаука, 2019. – 4 с.