Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.
In this article the questions of the formation, management and accounting of the components of the intellectual capital of innovative enterprises are studied. Particular attention is paid to the critical analysis of the traditional assessment methods consumer, the definition of the features of the theoretical model and its development.

Опис

Ключові слова

суспільство знань, економіка знань, компетенції персоналу, конфігурація активів, knowledge society, knowledge economy, intellectual capital, client capital, staff competence, configuration of assets

Бібліографічний опис

Савченко О. І. Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала / О. І. Савченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 80-87.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced