Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Title: Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала
Authors: Савченко, Ольга Ігорівна
Keywords: суспільство знань; економіка знань; компетенції персоналу; конфігурація активів; knowledge society; knowledge economy; intellectual capital; client capital; staff competence; configuration of assets
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Савченко О. І. Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала / О. І. Савченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 80-87.
Abstract: В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.
In this article the questions of the formation, management and accounting of the components of the intellectual capital of innovative enterprises are studied. Particular attention is paid to the critical analysis of the traditional assessment methods consumer, the definition of the features of the theoretical model and its development.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_46_Savchenko_Neobkhidnist vyznachennia.pdf518,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.