Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Название: Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала
Авторы: Савченко, Ольга Ігорівна
Ключевые слова: суспільство знань; економіка знань; компетенції персоналу; конфігурація активів; knowledge society; knowledge economy; intellectual capital; client capital; staff competence; configuration of assets
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Савченко О. І. Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала / О. І. Савченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 80-87.
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.
In this article the questions of the formation, management and accounting of the components of the intellectual capital of innovative enterprises are studied. Particular attention is paid to the critical analysis of the traditional assessment methods consumer, the definition of the features of the theoretical model and its development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Располагается в коллекциях:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_46_Savchenko_Neobkhidnist vyznachennia.pdf518,81 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.