Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Назва: Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала
Автори: Савченко, Ольга Ігорівна
Ключові слова: суспільство знань; економіка знань; компетенції персоналу; конфігурація активів; knowledge society; knowledge economy; intellectual capital; client capital; staff competence; configuration of assets
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Савченко О. І. Необхідність визначення та оцінки клієнтського капіталу як складової інтелектуального капітала / О. І. Савченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 80-87.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджені питання формування, управління та обліку складових інтелектуального капіталу інноваційних підприємств. Особливу увагу у статті приділено критичному аналізу традиційних методів оцінки споживача, визначенню особливостей теоретичної моделі та її розвитку.
In this article the questions of the formation, management and accounting of the components of the intellectual capital of innovative enterprises are studied. Particular attention is paid to the critical analysis of the traditional assessment methods consumer, the definition of the features of the theoretical model and its development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3928
Розташовується у зібраннях:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_46_Savchenko_Neobkhidnist vyznachennia.pdf518,81 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.