Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3938
Title: Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі
Authors: Зубкова, Аліна Болеславівна
Keywords: чемпіонат з футболу; ролик рекламний; телебачення; маркетинг спортивний; маркетинг футбольний; ambush маркетинг; спонсорство; football championship; brand promotion; Euro 2012; TV ads; television; sport marketing; football marketing; ambush marketing; sponsorship
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Зубкова А. Б. Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі / А. Б. Зубкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 3-15.
Abstract: Чемпіонат з футболу EURO 2012 став унікальною подією або феноменом для українського бізнесу. Спостереження в період чемпіонату показали ступінь використання феномену EURO 2012 для просування брендів в українському медіапросторі. В якості каналу маркетингових комунікацій брендів було обрано телебачення. Результати свідчать про використання брендами футбольного маркетингу та, зокрема, ambush маркетинг.
European Football Championship EURO 2012 was the unique event or phenomenon for Ukrainian business. Observations during the championship showed the degree of use the EURO 2012 phenomenon for brands promotion in the Ukrainian media. Television was chosen as the most popular marketing communications channel. The research results are the evidence of brands communication through the football marketing and ambush marketing, in particular.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3938
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_46_Zubkova_Vykorystannia fenomenu.pdf643,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.