Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубкова, Аліна Болеславівнаuk
dc.date.accessioned2014-02-07T08:12:57Z-
dc.date.available2014-02-07T08:12:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗубкова А. Б. Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі / А. Б. Зубкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 46 (1019). – С. 3-15.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3938-
dc.description.abstractЧемпіонат з футболу EURO 2012 став унікальною подією або феноменом для українського бізнесу. Спостереження в період чемпіонату показали ступінь використання феномену EURO 2012 для просування брендів в українському медіапросторі. В якості каналу маркетингових комунікацій брендів було обрано телебачення. Результати свідчать про використання брендами футбольного маркетингу та, зокрема, ambush маркетинг.uk
dc.description.abstractEuropean Football Championship EURO 2012 was the unique event or phenomenon for Ukrainian business. Observations during the championship showed the degree of use the EURO 2012 phenomenon for brands promotion in the Ukrainian media. Television was chosen as the most popular marketing communications channel. The research results are the evidence of brands communication through the football marketing and ambush marketing, in particular.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectчемпіонат з футболуuk
dc.subjectролик рекламнийuk
dc.subjectтелебаченняuk
dc.subjectмаркетинг спортивнийuk
dc.subjectмаркетинг футбольнийuk
dc.subjectambush маркетингen
dc.subjectспонсорствоuk
dc.subjectfootball championshipen
dc.subjectbrand promotionen
dc.subjectEuro 2012en
dc.subjectTV adsen
dc.subjecttelevisionen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectfootball marketingen
dc.subjectambush marketingen
dc.subjectsponsorshipen
dc.titleВикористання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторіuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_46_Zubkova_Vykorystannia fenomenu.pdf643,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.