Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" : [172] Collection home page

Завiдуючий кафедрою
Горошко Олена Ігорівна
Про кафедру
Кафедру було відкрито в Національному технічному університеті "ХПИ" 2 лютого 2004 року. Підготовка фахівців з актуальної для сучасної України кваліфікації менеджера, економіста, фахівця в області інформаційних і комп'ютерних технологій вимагає поглибленого вивчення певних дисциплін, як з іноземної мови, так і з теорії і практики міжкультурної комунікації, тому ця кафедра покликана обслуговувати саме факультети ЭІМ (Економічної інформатики і менеджменту, БФ (Бізнес і фінанси), ЭК (економічний) і КІТ (комп'ютерно-інформаційних технологій).
Телефон: (057) 707-69-70
Кафедра здійснює підготовку магістрів за фахом 8.18010019 "Медіа-комунікації"
Науковi напрямки
Медіа-комунікації
Гендерні особливості ділової комунікації
Дистанційне навчання
PR- технології
Випускаючi спецiaльностi
Медіа-комунікації

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 172
Issue DateTitleAuthor(s)
2019The English language education via social mediaLarchenko, V. V.
2020Fashionable nostalgia consumptionLarchenko, V. V.
2020A fashionable mask: branded value proposition during the coronavirus pandemicLarchenko, V. V.
2020Розвиток мовних компетенцій у студентів-соціологівЗемлякова, Олена Олександрівна; Нетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Саліонович, Людмила Миколаївна
2020Позааудиторне читання фахової літературиЗемлякова, Олена Олександрівна; Нетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Саліонович, Людмила Миколаївна
2020Сучасні бізнес-комунікаціїНетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Саліонович, Людмила Миколаївна
2019AR, VR і змішана реальність в освітньому процесіЗемлякова, Олена Олександрівна; Шахматова, Олена Вікторівна
2018Івент як інструмент корпоративної культуриКириченко, Я. А.; Землякова, Олена Олександрівна
2016Визуальные коммуникацииХоминич, Е. С.; Землякова, Елена Александровна
2016Блог как инструмент корпоративной коммуникацииЗемлякова, Елена Александровна; Шахматова, Елена Викторовна
2018Формування позитивного іміджу країни в текстах рекламного медіадискурсуПавлова, Лариса Василівна; Прокушева, Софія
2014Вербализация коммуникативной стратегии самопрезентации в электронном политическом медиатексте (на материале персональных сайтов политиков)Павлова, Лариса Васильевна
2019Инстаграм как жанр 2.0 (на примере политической коммуникации)Горошко, Елена Игоревна; Полякова, Татьяна Леонидовна
2017Полиформатный мессенджер как жанр 2.0 (на примере мессенджера мгновенных сообщений Telegram)Горошко, Елена Игоревна; Землякова, Елена Александровна
2012Жанры 2.0: проблема типологии и категоризации (на примере коммуникативного сервиса "Твиттер")Горошко, Елена Игоревна; Землякова, Елена Александровна; Полякова, Татьяна Леонидовна
2009Интернет-жанр и функционирование языка в Интернете: попытка рефлексииГорошко, Елена Игоревна
2005Гендер и жанр (попытка рефлексии)Горошко, Елена Игоревна; Саенко, А. Н.
2013Образование 2.0 или социальный веб в действии: (попытка психолингвистической рефлексии)Горошко, Елена Игоревна
2010Виртуальное жанроведение: устоявшееся и спорноеГорошко, Елена Игоревна; Жигалина, Елена Александровна
2009Текст эпохи веб 2.0: психолингвистический анализГорошко, Елена Игоревна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 172