Особливості маркетингу та комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності
Дата
2018
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
інвестиції, проект інноваційний, товар, маркетинг, ринок
Бібліографічний опис
Литвинова О. М. Особливості маркетингу та комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / О. М. Литвинова, П. Г. Перерва // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 8-ї наук.-практ. конф., 29 листопада 2018 р., м. Харків / Нац. акад. Нац. гвардїї України. – Електрон. текстові дані. – Харків, 2018. – С. 130-132. – Режим доступа: http://nangu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/01/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D0%B5%D0%B7_+29.11.18%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9+.pdf, вільний (дата звернення 08.02.2018 р.).