Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу
Вантажиться...
Дата
2012
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
підприємство машинобудівне, конкурентоспроможність, ефект синергетичний, бенчмаркінг конкурентно-синергетичний, партнер
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.