Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство машинобудівне, конкурентоспроможність, ефект синергетичний, бенчмаркінг конкурентно-синергетичний, партнер

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.