Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39731
Title: Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
Authors: Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович
Keywords: бренд; споживачі; преміум-бренд; ексклюзив; ринок; товар
Issue Date: 2012
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Воліков В. В. Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 227-229.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39731
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volikov_Formuvannia_systemy_2012.pdf248,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.