Формування управлінської, маркетингової та інноваційної політика на підприємствах туристичної індустрії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан світового і українського туристських ринків; виділені їх інноваційні особливості; дається характеристика сучасного споживача і його вимоги до туристського продукту; розглянуті сучасні організаційні форми управління організаціями індустрії туризму і маркетингові питання формування конкурентоспроможного бренду. Виділено найбільш важливі економічні сфери в діяльності туристичних фірм, до яких віднесено управління, маркетинг та інноваційна діяльність. Надана особлива увага тому, що формування у організації конкурентних переваг неможливо без знання особливостей ринку, на якому вона працює. Туристський ринок - це ринок послуг, так як послуги виступають основним предметом обміну і складають 80% всього обсягу продажів на розвинених туристських ринках. Туристська послуга - сукупність цілеспрямованих дій у сфері обслуговування, які орієнтовані на забезпечення і задоволення потреб туриста або екскурсанта, що відповідають цілям туризму, характеру та спрямованості туристської послуги, туру, туристського продукту, що не суперечать загальнолюдським принципам моралі і доброго порядку. Туристських послуг притаманні чотири характеристики, які відрізняють послугу від товару: невідчутність, нерозривність виробництва і споживання, мінливість і нездатність до зберігання.
The article analyzes the current state of the world and Ukrainian tourist markets; their innovative features are highlighted; the characteristics of a modern consumer and his requirements for a tourist product are given; modern organizational forms of management of organizations of the tourism industry and marketing issues of the formation of a competitive brand are considered. The most important economic spheres in the activity of tourist companies are allocated, which include management, marketing and innovative activity. Special attention is paid to the fact that formation in the organization of competitive advantages is impossible without knowledge of the characteristics of the market on which it operates. The tourist market is a market of services, since services are the main object of exchange and make up 80% of the total sales in the developed tourist markets. Tourist service is a set of purposeful actions in the field of service aimed at providing and satisfying the needs of a tourist or a sightsee which corresponds to the objectives of tourism, the nature and orientation of tourist services, tour, tourist product, which does not contradict the universal principles of morality and good order. Tourist services are characterized by four characteristics that distinguish the service from the product: intangibility, continuity of production and consumption, variability and inability to store.

Опис

Ключові слова

туризм, гостинність, економіка, туристичні фірми, конкурентні переваги, tourism, hospitality, economy

Бібліографічний опис

Формування управлінської, маркетингової та інноваційної політика на підприємствах туристичної індустрії / П. Г. Перерва [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 47 (1323). – С. 114-120.